Соколовська С. М. (2011) Формування позитивної мотивації професійного саморозвитку майбутнього вчителя математики при вивченні курсу "Елементарна математика". Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі вивчення дисциплін природичо-математичного циклу. Т. 2. С. 79–81.
Preview
Stattya2_.pdf
Завантажити (185kB) | Preview
Анотація
В статті розглянуто проблему професійного саморозвитку майбутнього вчителя математики. Визначено категорії навчальних цілей в емоційній сфері в процесі вивчення курсу «Елементарна математика», направлені на формування професійного саморозвитку.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | А. М. Бойко |
Дата подачі: | 26 Груд 2012 12:25 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 14:17 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6861 |
ДСТУ 8302:2015: | Соколовська С. М. Формування позитивної мотивації професійного саморозвитку майбутнього вчителя математики при вивченні курсу "Елементарна математика". Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі вивчення дисциплін природичо-математичного циклу. 2011. Т. 2. С. 79–81. |