Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування позитивної мотивації професійного саморозвитку майбутнього вчителя математики при вивченні курсу "Елементарна математика"

Соколовська С. М. (2011) Формування позитивної мотивації професійного саморозвитку майбутнього вчителя математики при вивченні курсу "Елементарна математика". Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі вивчення дисциплін природичо-математичного циклу. Т. 2. С. 79–81.

[thumbnail of Stattya2_.pdf]
Preview
Текст
Stattya2_.pdf

Завантажити (185kB) | Preview

Анотація

В статті розглянуто проблему професійного саморозвитку майбутнього вчителя математики. Визначено категорії навчальних цілей в емоційній сфері в процесі вивчення курсу «Елементарна математика», направлені на формування професійного саморозвитку.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 26 Груд 2012 12:25
Оновлення: 03 Жовт 2016 14:17
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6861
ДСТУ 8302:2015: Соколовська С. М. Формування позитивної мотивації професійного саморозвитку майбутнього вчителя математики при вивченні курсу "Елементарна математика". Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі вивчення дисциплін природичо-математичного циклу. 2011. Т. 2. С. 79–81.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу