Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Структура і зміст загальнокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови

Несвірська Т. В. (2010) Структура і зміст загальнокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Нові технології навчання. Наук.-метод. зб. - Частина 2 (66). С. 120–124.

[thumbnail of 10ntvntn.pdf]
Preview
Текст
10ntvntn.pdf

Завантажити (448kB) | Preview

Анотація

У статті аналізується структура та зміст загальнокультурної компетентності, розглядаються її функціональні та структурні компоненти, їх значення для успішності формування загальнокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: загальнокультурна компетентність (ЗКК), функції ЗКК, функціональні компоненти ЗКК, структурні компоненти ЗКК
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 04 Квіт 2012 09:05
Оновлення: 15 Серп 2015 01:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6986

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу