Сосницька Н. Л. (2003) Вимоги до професійної підготовки вчителя фізики в умовах особистісно-орієнтованого навчання. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 89–92.
Preview
03cnloon.pdf
Завантажити (122kB) | Preview
Анотація
Автор проводить теоретичний аналіз методичної літератури з питання особистісно-орієнтованого навчання та формулює вимоги до професійної підготовки вчителя фізики в контексті сучасної філософії освіти.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QC Фізика |
| Користувач: | А.В. Крисан |
| Дата подачі: | 08 Груд 2008 15:38 |
| Оновлення: | 14 Серп 2015 16:25 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/699 |
| ДСТУ 8302:2015: | Сосницька Н. Л. Вимоги до професійної підготовки вчителя фізики в умовах особистісно-орієнтованого навчання. Вісник Житомирського педагогічного університету. 2003. № 12. С. 89–92. |


