Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічний професіоналізм як інтегративне особистісно-діяльнісне новоутворення учителя-вихователя

Гузій Н. В. (2003) Педагогічний професіоналізм як інтегративне особистісно-діяльнісне новоутворення учителя-вихователя. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 12. С. 97–100.

[thumbnail of 03gnvnuv.pdf]
Preview
PDF
03gnvnuv.pdf

Завантажити (129kB) | Preview

Анотація

Представлена модель педагогічного професіоналізму в єдності підсистем професіоналізму педагогічної діяльності та професіоналізму особистості педагога, а також їх смислоутворюючих чинників - педагогічної майстерності та творчості.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: А.В. Крисан
Дата подачі: 08 Груд 2008 13:36
Оновлення: 14 Серп 2015 13:26
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/702
ДСТУ 8302:2015: Гузій Н. В. Педагогічний професіоналізм як інтегративне особистісно-діяльнісне новоутворення учителя-вихователя. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2003. № 12. С. 97–100.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу