Коновальчук І. І. (2011) Психологічні аспекти готовності учителів до інноваційної діяльності. Психологічні аспекти готовності учителів до інноваційної діяльності // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць. Т. 4, № 1. С. 155–161.
Preview
Умань Коновальчук Житомир Псих готовн¦сть -Д.pdf
Завантажити (293kB) | Preview
Анотація
Проведено аналіз психологічних аспектів готовності педагогів до інноваційної діяльності. Виявлено, що у психологічному контексті ця інтегративна якість пов’язана з сформованістю особистісних структур, перебудова яких забезпечує успішність створення і реалізації інновацій та професійної й особистісної самореалізації педагога як суб’єкта інноваційної діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | готовність, психологічна готовність, готовність до професійної діяльності, готовність до педагогічної діяльності, готовність до інноваційної діяльності |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Ірина Гогола |
Дата подачі: | 18 Квіт 2012 08:23 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:14 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7141 |
ДСТУ 8302:2015: | Коновальчук І. І. Психологічні аспекти готовності учителів до інноваційної діяльності . Психологічні аспекти готовності учителів до інноваційної діяльності // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць. 2011. Т. 4, № 1. С. 155–161. |