Климова К. Я. (2011) Імітаційне моделювання ситуацій професійної педагогічної комунікації у процесі навчання української мови на нефілологічних факультетах університетів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). С. 33–37. ISSN 2076-6173.
vip_59_7.pdf
Завантажити (161kB) | Preview
Анотація
Спираючись на дидактичні праці та власний педагогічний досвід, автор аналізує ситуаційне навчання української мови студентів, а також гру як важливий метод стимулювання та мотивації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів у процесі формування в них мовнокомунікативної професійної компетентності. У статті наведено приклад кейсу до курсу "Українська мова (за професійним спрямуванням)" для студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних університетів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 29 Трав 2012 07:29 |
Оновлення: | 14 Лют 2016 08:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7310 |