Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічне спілкування як фактор ефективності навчально-виховного процесу

Колодько Т. М. (2011) Педагогічне спілкування як фактор ефективності навчально-виховного процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 59. С. 56–60.

[thumbnail of vip_59_12.pdf]
Preview
Текст
vip_59_12.pdf

Завантажити (145kB) | Preview

Анотація

У статті показано різні аспекти педагогічного спілкування, а саме: фактори, функції, рівні, види, структура, умови та засоби спілкування. Розкрито актуальність проблеми спілкування, яка набуває особливого значення у навчально-виховному процесі. Розглянуто погляди вчених на порушену проблему. Проаналізовано роль культури мовлення у процесі спілкування й характеризується мистецтво спілкування вчителя зі студентами.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 29 Трав 2012 07:37
Оновлення: 15 Серп 2015 01:26
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7315
ДСТУ 8302:2015: Колодько Т. М. Педагогічне спілкування як фактор ефективності навчально-виховного процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 59. С. 56–60.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу