Колодько Т. М. (2011) Педагогічне спілкування як фактор ефективності навчально-виховного процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 59. С. 56–60.
Preview
vip_59_12.pdf
Завантажити (145kB) | Preview
Анотація
У статті показано різні аспекти педагогічного спілкування, а саме: фактори, функції, рівні, види, структура, умови та засоби спілкування. Розкрито актуальність проблеми спілкування, яка набуває особливого значення у навчально-виховному процесі. Розглянуто погляди вчених на порушену проблему. Проаналізовано роль культури мовлення у процесі спілкування й характеризується мистецтво спілкування вчителя зі студентами.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 29 Трав 2012 07:37 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:26 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7315 |
ДСТУ 8302:2015: | Колодько Т. М. Педагогічне спілкування як фактор ефективності навчально-виховного процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 59. С. 56–60. |