Сивак О. А. (2011) Впровадження компетентнісного підходу у навчанні інформатики як чинник забезпечення якості підготовки студентів-документознавців. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 59. С. 122–125.
vip_59_26.pdf
Завантажити (147kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовується необхідність впровадження у процес навчання інформатики компетентнісного підходу, розкриваються особливості змісту, що сприяє набуттю професійних та дослідницьких компетентностей майбутніми документознавцями. Виявлено, що оновлення змісту курсу інформатики на засадах впровадження компетентнісного підходу та відповідного методичного забезпечення сприяє підвищенню якості підготовки майбутніх фахівців, розвитку свідомого, зацікавленого, мотивованого ставлення до вивчення інформатики, формуванню професійних компетенцій майбутніх документознавців, що відповідають новим соціальним вимогам.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 29 Трав 2012 08:09 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:28 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7331 |
ДСТУ 8302:2015: | Сивак О. А. Впровадження компетентнісного підходу у навчанні інформатики як чинник забезпечення якості підготовки студентів-документознавців. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 59. С. 122–125. |