Шевчук С. І. (2011) Роль педагога у розвитку інтелектуальної обдарованості старшокласників у позашкільних навчальних закладах екологічного профілю. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 59. С. 141–145.
Preview
vip_59_30.pdf
Завантажити (152kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано виключну роль педагога в розвитку інтелектуальної обдарованості старшокласників у позашкільних навчальних закладах екологічного профілю та досліджено ступінь його готовності до цього процесу на прикладі Житомирського обласного центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді. Запропоновано низку рекомендацій щодо підготовки вчителів до роботи з інтелектуально обдарованими дітьми.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 29 Трав 2012 08:17 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:28 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7335 |
ДСТУ 8302:2015: | Шевчук С. І. Роль педагога у розвитку інтелектуальної обдарованості старшокласників у позашкільних навчальних закладах екологічного профілю. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 59. С. 141–145. |