Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Основні підходи до вивчення терміна

Соловій В. З. (2011) Основні підходи до вивчення терміна. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 59. С. 171–173.

[thumbnail of vip_59_37.pdf]
Preview
Текст
vip_59_37.pdf

Завантажити (123kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано основні підходи до визначення терміна, зокрема номінативно-семасіологічний, системно-структурний (чи структурно-семантичний), функціональний та когнітивний, та його вивчення у лінгвістичних студіях. Розглядаються характеристики та вимоги до терміна. Вказуються основні відмінності терміна від слова. Запропоновано узагальнене визначення терміна.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 29 Трав 2012 08:46
Оновлення: 15 Серп 2015 01:29
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7342
ДСТУ 8302:2015: Соловій В. З. Основні підходи до вивчення терміна. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 59. С. 171–173.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу