Король Є. О. (2011) Художні особливості видінь у п'єсі Б. Брехта "Видіння Симони Машар". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 59. С. 207–211.
Preview
vip_59_46.pdf
Завантажити (158kB) | Preview
Анотація
У статі розглянуто зв'язок п'єси Б. Брехта "Видіння Симони Машар" із літературою видінь, простежено художні особливості реалізації видінь у даній драмі та їх роль у здійсненні художнього задуму автора. Використавши у п'єсі "Видіння Симони Машар" елементи і деякі стильові особливості жанру видінь, Б. Брехт перетворює сновидіння на окремий хронотоп, де стикаються благородні переконання, природні для чистої душі дитини, і користолюбство можновладців, що йде врозріз з принципами людяності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PN Література (Загальне) > PN2000 Драма. Театр |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 29 Трав 2012 09:01 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:01 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7352 |
ДСТУ 8302:2015: | Король Є. О. Художні особливості видінь у п'єсі Б. Брехта "Видіння Симони Машар". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 59. С. 207–211. |