Спірін О. М. (2003) Впровадження модульно-рейтингової системи під час диференційованого навчання основ інформатики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 12. С. 133–136.
Preview
33.pdf
Завантажити (123kB) | Preview
Анотація
З'ясовується суть модульної системи навчання з рейтинговим контролем знань, виділяються характерні вимоги до впровадження вказаної системи в умовах реалізації диференційованого навчання основ інформатики на фізико-математичному факультеті вищого педагогічного закладу освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | А.В. Крисан |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 12:50 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 13:53 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/739 |
ДСТУ 8302:2015: | Спірін О. М. Впровадження модульно-рейтингової системи під час диференційованого навчання основ інформатики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2003. № 12. С. 133–136. |