Вірковський А. П. (2011) Динаміка інтелектуальної обдарованості школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 60. С. 68–72.
Preview
60_15.pdf
Завантажити (146kB) | Preview
Анотація
У статті визначено основні підходи зарубіжних та вітчизняних учених до виявлення динаміки інтелектуальної обдарованості школярів. Розкрито співвідношення інтелекту та творчості. Обґрунтовується думка про те, яким чином необхідно розвивати творчий потенціал школяра в умовах незначної кореляції між рівнем інтелекту й рівнем креативності. Підтримується ідея перспективного розвитку потенційно обдарованої особистості.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Трав 2012 08:18 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:35 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7400 |
ДСТУ 8302:2015: | Вірковський А. П. Динаміка інтелектуальної обдарованості школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 60. С. 68–72. |