Лазаренко Н. Ю. (2011) Навчання у співробітництві як важливий елемент прагматичного підходу до освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 60. С. 79–82.
Preview
60_17.pdf
Завантажити (141kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто сутність педагогічної взаємодії і механізми співпраці педагогів і учнів у зарубіжній педагогіці і психології. Подано характеристику методичних стратегій учбової співпраці, наведено приклади і етапи її організації. Визначено особливості педагогічного співробітництва, які необхідно враховувати під час вибору форм навчання для того, щоб забезпечити особистісне включення студентів у навчальний процес і сприяти прагненню досконало оволодіти майбутньою професією.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Трав 2012 08:28 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:35 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7403 |
ДСТУ 8302:2015: | Лазаренко Н. Ю. Навчання у співробітництві як важливий елемент прагматичного підходу до освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 60. С. 79–82. |