Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Навчання у співробітництві як важливий елемент прагматичного підходу до освіти

Лазаренко Н. Ю. (2011) Навчання у співробітництві як важливий елемент прагматичного підходу до освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 60. С. 79–82.

[thumbnail of 60_17.pdf]
Preview
Текст
60_17.pdf

Завантажити (141kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто сутність педагогічної взаємодії і механізми співпраці педагогів і учнів у зарубіжній педагогіці і психології. Подано характеристику методичних стратегій учбової співпраці, наведено приклади і етапи її організації. Визначено особливості педагогічного співробітництва, які необхідно враховувати під час вибору форм навчання для того, щоб забезпечити особистісне включення студентів у навчальний процес і сприяти прагненню досконало оволодіти майбутньою професією.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 30 Трав 2012 08:28
Оновлення: 15 Серп 2015 01:35
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7403
ДСТУ 8302:2015: Лазаренко Н. Ю. Навчання у співробітництві як важливий елемент прагматичного підходу до освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 60. С. 79–82.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу