Полубоярина І. І. (2011) Біологічні та соціальні чинники розвитку обдарованості. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 60. С. 87–90.
Preview
60_19.pdf
Завантажити (135kB) | Preview
Анотація
У статті проведено аналіз наукових досліджень з проблеми формування особистості у філософській, психолого-педагогічній науках; виокремлено біологічні та соціальні чинники, які впливають на розвиток обдарованості. Визначено, що аналіз сучасних психолого-педагогічних досліджень проблеми обдарованості дозволяє стверджувати, що процес розвитку особистості детермінується впливом трьох основних чинників: спадковості (біологічний), середовища та виховання (соціальний).
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Трав 2012 08:33 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:35 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7405 |
ДСТУ 8302:2015: | Полубоярина І. І. Біологічні та соціальні чинники розвитку обдарованості. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 60. С. 87–90. |