Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Професійно спрямоване навчання як засіб мотивації учнів професійно-технічних навчальних закладів будівельного профілю до вивчення стереометрії: результати експерименту

Гириловська І. В. (2011) Професійно спрямоване навчання як засіб мотивації учнів професійно-технічних навчальних закладів будівельного профілю до вивчення стереометрії: результати експерименту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 60. С. 106–110.

[thumbnail of 60_23.pdf]
Preview
Текст
60_23.pdf

Завантажити (168kB) | Preview

Анотація

У статті висвітлено результати експериментального дослідження, яке розкриває значення професійно спрямованого навчання як засобу мотивації учнів професійно-технічних навчальних закладів будівельного профілю до вивчення стереометрії. Виявлено, що професійно-спрямоване навчання учнів ПТНЗ будівельного профілю будувати зображення многогранників в курсі стереометрії створює позитивну мотивацію для успішного засвоєння матеріалу, приводить до зростання їх пізнавального інтересу, активності особистості.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 30 Трав 2012 08:54
Оновлення: 15 Серп 2015 01:36
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7409
ДСТУ 8302:2015: Гириловська І. В. Професійно спрямоване навчання як засіб мотивації учнів професійно-технічних навчальних закладів будівельного профілю до вивчення стереометрії: результати експерименту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 60. С. 106–110.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу