Гириловська І. В. (2011) Професійно спрямоване навчання як засіб мотивації учнів професійно-технічних навчальних закладів будівельного профілю до вивчення стереометрії: результати експерименту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 60. С. 106–110.
60_23.pdf
Завантажити (168kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлено результати експериментального дослідження, яке розкриває значення професійно спрямованого навчання як засобу мотивації учнів професійно-технічних навчальних закладів будівельного профілю до вивчення стереометрії. Виявлено, що професійно-спрямоване навчання учнів ПТНЗ будівельного профілю будувати зображення многогранників в курсі стереометрії створює позитивну мотивацію для успішного засвоєння матеріалу, приводить до зростання їх пізнавального інтересу, активності особистості.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Трав 2012 08:54 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7409 |
ДСТУ 8302:2015: | Гириловська І. В. Професійно спрямоване навчання як засіб мотивації учнів професійно-технічних навчальних закладів будівельного профілю до вивчення стереометрії: результати експерименту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 60. С. 106–110. |