Легін В. Б. (2011) Рефлексія та її роль у навчальній діяльності молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 60. С. 120–123.
Preview
60_26.pdf
Завантажити (143kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано сутність навчальної діяльності молодших школярів, уточнено тлумачення терміну "рефлексія" та з’ясовано роль зазначеного феномену в навчальній діяльності молодших школярів. Виявлено, що впровадження рефлексії в навчальний процес молодших школярів є необхідним, адже вона сприяє усвідомленому плануванню власної діяльності, розумінню мети діяльності однокласників та вчителів; корегуванню подальших дій; дає можливість аналізувати успіхи і труднощі в досягненні мети іншими; здійснювати "погляд зі сторони".
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Трав 2012 08:59 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7412 |
ДСТУ 8302:2015: | Легін В. Б. Рефлексія та її роль у навчальній діяльності молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 60. С. 120–123. |