Новіцька І. В. (2011) Розвиток творчої активності майбутнього вчителя у процесі професійно-педагогічної підготовки. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 60. С. 124–128.
Preview
60_27.pdf
Завантажити (152kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено обґрунтуванню проблеми професійної активності у педагогічній літературі. Визначено критерії педагогічної діагностики, виявлено і проаналізовано рівні сформованості творчої активності майбутнього вчителя. Розглянуто провідні теоретичні підходи та педагогічні умови активізації творчої активності майбутніх учителів під час вивчення педагогічних дисциплін. Встановлено міжпредметні зв'язки у процесі побудови змісту освітньо-професійної підготовки педагога.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Трав 2012 09:01 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7413 |
ДСТУ 8302:2015: | Новіцька І. В. Розвиток творчої активності майбутнього вчителя у процесі професійно-педагогічної підготовки. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 60. С. 124–128. |