Паладій Н. М. (2011) Комп'ютеризація навчального процесу з української мови як лінгводидактична проблема. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 60. С. 159–161.
Preview
60_35.pdf
Завантажити (136kB) | Preview
Анотація
У статті окреслено основні переваги використання інформаційно-комп'ютерних технологій у процесі вивчення української мови в сучасній школі. ІКТ визначаються як інноваційний засіб, що мотивує учнів
до розвитку їхньої пізнавальної активності та творчості на заняттях. Також зазначені технології зіставляються із системою традиційної типологізації уроків з української мови за О. Біляєвим у контексті Концепції мовної освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Трав 2012 09:22 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:37 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7422 |
ДСТУ 8302:2015: | Паладій Н. М. Комп'ютеризація навчального процесу з української мови як лінгводидактична проблема. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 60. С. 159–161. |