Смагін І. І. (2012) Особистісно орієнтоване навчання в сучасній загальноосвітній школі: реальність чи перспектива? ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 61. С. 50–54.
61++9.pdf
Завантажити (155kB) | Preview
Анотація
У статті виявлено та порівняно ознаки суб’єктно орієнтованого та особистісно орієнтованого навчання у контексті сучасної загальної середньої освіти. Визначено, що особистісно-орієнтоване навчання фрагментарно здійснюється і в умовах школи, і цілеспрямовано, в окремих авторських системах навчання, котрі націлені на особистість як носія власного змісту і внутрішніх життєвих смислів. Зроблено висновок, що поширення особистісної парадигми навчання прямо залежить від темпів переходу до громадсько-державної моделі управління освітою в умовах розвитку громадянського суспільства.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 31 Трав 2012 09:10 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:40 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7449 |
ДСТУ 8302:2015: | Смагін І. І. Особистісно орієнтоване навчання в сучасній загальноосвітній школі: реальність чи перспектива? . ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 61. С. 50–54. |