Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особистісно орієнтоване навчання в сучасній загальноосвітній школі: реальність чи перспектива?

Смагін І. І. (2012) Особистісно орієнтоване навчання в сучасній загальноосвітній школі: реальність чи перспектива? ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 61. С. 50–54.

[thumbnail of 61++9.pdf]
Preview
Текст
61++9.pdf

Завантажити (155kB) | Preview

Анотація

У статті виявлено та порівняно ознаки суб’єктно орієнтованого та особистісно орієнтованого навчання у контексті сучасної загальної середньої освіти. Визначено, що особистісно-орієнтоване навчання фрагментарно здійснюється і в умовах школи, і цілеспрямовано, в окремих авторських системах навчання, котрі націлені на особистість як носія власного змісту і внутрішніх життєвих смислів. Зроблено висновок, що поширення особистісної парадигми навчання прямо залежить від темпів переходу до громадсько-державної моделі управління освітою в умовах розвитку громадянського суспільства.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 31 Трав 2012 09:10
Оновлення: 15 Серп 2015 01:40
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7449
ДСТУ 8302:2015: Смагін І. І. Особистісно орієнтоване навчання в сучасній загальноосвітній школі: реальність чи перспектива? . ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 61. С. 50–54.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу