Єрмакова С. С. (2012) Порівняльна ефективність традиційної та експериментальної технології реалізації моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів ВТНЗ. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 61. С. 70–75.
61++13.pdf
Завантажити (173kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто результати експерименту щодо вивчення проблеми моніторингу професійної підготовки у ВТНЗ; здійснено порівняння ефективності традиційної та експериментальної технології моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів. Зроблено висновок, що впродовж пропедевтичного етапу відбувається суттєве зростання готовності, а у подальшому – остаточне її оформлення у цілісну несуперечливу систему знань, умінь, навичок, які можуть бути реалізовані у професійній діяльності викладача ВТНЗ.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 31 Трав 2012 09:17 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:41 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7453 |
ДСТУ 8302:2015: | Єрмакова С. С. Порівняльна ефективність традиційної та експериментальної технології реалізації моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів ВТНЗ. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 61. С. 70–75. |