Кучерук О. А. (2012) Цілі створення й використання системи методів навчання української мови в основній школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 61. С. 95–101. ISSN 2076-6173.
61++18.pdf
Завантажити (184kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто цільовий аспект побудови й функціонування системи методів навчання української мови з огляду на стратегічну мету формування мовної особистості учня основної школи. Висвітлено питання навчальної мети як системного утворення, особливості компетентнісного підходу до визначення цілей українськомовної освіти та напрацювання системи методів мовно-мовленнєво-комунікативної підготовки школярів. Запропоновано компетентнісну модель мовної освіченості учня, яка становить узагальнену схему навчальних цілей-результатів особистісних утворень і задає базові напрями побудови та використання системи методів навчання української мови.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 31 Трав 2012 09:26 |
Оновлення: | 01 Бер 2016 10:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7458 |
ДСТУ 8302:2015: | Кучерук О. А. Цілі створення й використання системи методів навчання української мови в основній школі . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 61. С. 95–101. |