Сахній М. П. (2012) Сім’я як духовний та моральний центр виховання дитини у філософсько-педагогічній концепції Івана Павла ІІ. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 61. С. 117–120.
61++22.pdf
Завантажити (141kB) | Preview
Анотація
У статті з’ясовано важливість місця, яке посідає сім’я в суспільстві, та визначено її головну місію у подружньому житті. Розглянуто методи, які застосовує католицька сім’я у поєднанні з методами загальної педагогіки та результати цього виховання. Різні педагогічні техніки виховання осмислюються у взаємодії між педагогікою і розвитком напрямків релігійної освіти. Вивчено та проаналізовано праці Івана Павла ІІ щодо питання виховання дитини у католицькій сім’ї. Виявлено, що виховання – складний процес, який вимагає, передусім, не тільки знання теорій християнського виховання, а підтвердження дитині цих законів у щоденному житті батьків.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 31 Трав 2012 09:39 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7462 |
ДСТУ 8302:2015: | Сахній М. П. Сім’я як духовний та моральний центр виховання дитини у філософсько-педагогічній концепції Івана Павла ІІ. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 61. С. 117–120. |