Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості комплексного підходу до процесу виховання особистісної фізичної культури у дітей та молоді

Сутула В. О., Булгаков О. І., Мельничук Д. Р. (2012) Особливості комплексного підходу до процесу виховання особистісної фізичної культури у дітей та молоді. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 61. С. 132–135.

[thumbnail of 61++25.pdf]
Preview
Текст
61++25.pdf

Завантажити (147kB) | Preview

Анотація

Досліджено соціально-педагогічні фактори, які визначають особливості формування у дітей та молоді особистісної фізичної культури. Доведено, що для ефективного вирішення завдань по вихованню особистісної фізичної культури у дітей та молоді шкільна програма з предмету "Фізична культура" повинна складатися із трьох взаємозалежних модулів: загальноосвітнього, спортивно-освітнього та оздоровчо-виховного, які представляють собою відтворення об'єктивно існуючих зв'язків між урочною формою організації діяльності учнів та їх діяльністю в процесі проведення фізкультурно-оздоровчих та спортивно-масових заходів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичної культури та базової загальновійськової підготовки
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 31 Трав 2012 09:46
Оновлення: 11 Вер 2018 12:10
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7465
ДСТУ 8302:2015: Сутула В. О., Булгаков О. І., Мельничук Д. Р. Особливості комплексного підходу до процесу виховання особистісної фізичної культури у дітей та молоді. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 61. С. 132–135.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу