Сутула В. О., Булгаков О. І., Мельничук Д. Р. (2012) Особливості комплексного підходу до процесу виховання особистісної фізичної культури у дітей та молоді. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 61. С. 132–135.
61++25.pdf
Завантажити (147kB) | Preview
Анотація
Досліджено соціально-педагогічні фактори, які визначають особливості формування у дітей та молоді особистісної фізичної культури. Доведено, що для ефективного вирішення завдань по вихованню особистісної фізичної культури у дітей та молоді шкільна програма з предмету "Фізична культура" повинна складатися із трьох взаємозалежних модулів: загальноосвітнього, спортивно-освітнього та оздоровчо-виховного, які представляють собою відтворення об'єктивно існуючих зв'язків між урочною формою організації діяльності учнів та їх діяльністю в процесі проведення фізкультурно-оздоровчих та спортивно-масових заходів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичної культури та базової загальновійськової підготовки |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 31 Трав 2012 09:46 |
Оновлення: | 11 Вер 2018 12:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7465 |
ДСТУ 8302:2015: | Сутула В. О., Булгаков О. І., Мельничук Д. Р. Особливості комплексного підходу до процесу виховання особистісної фізичної культури у дітей та молоді. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 61. С. 132–135. |