Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Підходи до тестового оцінювання історичної компетентності учнів

Андрійчук О. І. (2012) Підходи до тестового оцінювання історичної компетентності учнів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 61. С. 140–143.

[thumbnail of 61++27.pdf]
Preview
Текст
61++27.pdf

Завантажити (138kB) | Preview

Анотація

Метою даної статті є презентація можливих шляхів розв’язання проблеми вимірювання історичної компетентності учнів, яка характеризується високою якістю навчальних умінь, можливістю встановлення учнем зв’язків між знаннями та реальною ситуацією, здатністю знаходити процедуру (метод), що допомагає вирішенню проблеми. Розглянуто роль тестування, яке в сучасних умовах є одним із найбільш технологічних засобів оцінювання навчальних досягнень учнів. Визначено, що отримання достовірних критеріїв вимірювання історичної компетентності залишається актуальним питанням дидактики.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 31 Трав 2012 09:48
Оновлення: 15 Серп 2015 01:42
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7467
ДСТУ 8302:2015: Андрійчук О. І. Підходи до тестового оцінювання історичної компетентності учнів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 61. С. 140–143.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу