Карюченко Д. М. (2012) Сучасний стан підготовки майбутніх учителів до організації дозвілля старшокласників у формі гри. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). С. 169–171.
61++33.pdf
Завантажити (135kB) | Preview
Анотація
Стаття розкриває сучасний стан професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів до організації дозвілля старшокласників. Зроблено аналіз змісту навчальної та виховної роботи з даної проблеми. Визначено, що професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до організації дозвілля учнів у формі гри може бути схарактеризована як дискретна, епізодична. Запропоновано, що для поліпшення підготовки майбутніх учителів до організації дозвілля старшокласників необхідно введення відповідних тем до існуючих програм, розробка та запровадження спецкурсів, удосконалення планів і методики виховної роботи зі студентами.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 04 Черв 2012 16:05 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:43 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7486 |