Електронна бібліотека Житомирського державного університету

НАРІЖНІ ПИТАННЯ РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ФРАНЦІЇ

Папіжук В. О. (2009) НАРІЖНІ ПИТАННЯ РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ФРАНЦІЇ. „Початкова школа”. № 9-10. С. 56–59.

[thumbnail of правка стаття_поч_шк.pdf]
Preview
Текст
правка стаття_поч_шк.pdf

Завантажити (368kB) | Preview

Анотація

В статті йдеться про реформування змісту навчання в початковій школі Франції на
початку ХХІ століття.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Дата подачі: 21 Лист 2012 11:56
Оновлення: 15 Серп 2015 02:21
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8343
ДСТУ 8302:2015: Папіжук В. О. НАРІЖНІ ПИТАННЯ РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ФРАНЦІЇ. „Початкова школа”. 2009. № 9-10. С. 56–59.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу