Папіжук В. О. (2009) НАРІЖНІ ПИТАННЯ РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ФРАНЦІЇ. „Початкова школа”. № 9-10. С. 56–59.
Preview
правка стаття_поч_шк.pdf
Завантажити (368kB) | Preview
Анотація
В статті йдеться про реформування змісту навчання в початковій школі Франції на
початку ХХІ століття.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Дата подачі: | 21 Лист 2012 11:56 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:21 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8343 |
ДСТУ 8302:2015: | Папіжук В. О. НАРІЖНІ ПИТАННЯ РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ФРАНЦІЇ. „Початкова школа”. 2009. № 9-10. С. 56–59. |