Климова К. Я. (2009) Використання контрольно-навчальних тестів у процесі проведення моніторингу якостей мовлення майбутніх учителів-нефілологів. Українська мова і література в школі.. № 2. С. 46–50.
Preview
Використання контрольно.pdf
Завантажити (462kB) | Preview
Анотація
Стратегія розвитку вищої освіти в Україні передбачає підвищення якості
професійних знань студентів як завтрашніх фахівців,
конкурентноспроможних на ринку праці та адаптованих до сучасних умов
світового глобалізованого простору. Цілком закономірно, що випускники
педагогічних університетів з високим рівнем сформованості
мовнокомунікативної професійної компетенції мають значну перевагу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійні знаня, професійна компетенція, мовлення, дискурс, моніторинг |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Н.І. Бєлова |
Дата подачі: | 22 Лист 2012 13:05 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8398 |
ДСТУ 8302:2015: | Климова К. Я. Використання контрольно-навчальних тестів у процесі проведення моніторингу якостей мовлення майбутніх учителів-нефілологів. Українська мова і література в школі.. 2009. № 2. С. 46–50. |