Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Дослідження ефективності професійної підготовки студентів заочної форми навчання у процесі вивчення педагогічних дисциплін

Дубасенюк О. А. (2009) Дослідження ефективності професійної підготовки студентів заочної форми навчання у процесі вивчення педагогічних дисциплін. Інформаційно-телекомунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи: зб. наук. праць. Т. 2, № 2. С. 204–208.

[thumbnail of ДОСЛ_ДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТ_ ПРОФЕС_ЙНОЇ П_ДГОТОВКИ СТУДЕНТ_В-ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ УН_ВЕРСИТЕТУ У ПРОЦЕС_ ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГ_ЧНИХ ДИС.pdf]
Preview
Текст
ДОСЛ_ДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТ_ ПРОФЕС_ЙНОЇ П_ДГОТОВКИ СТУДЕНТ_В-ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ УН_ВЕРСИТЕТУ У ПРОЦЕС_ ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГ_ЧНИХ ДИС.pdf

Завантажити (340kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано ефективність професійної підготовки студентів-заочної форми навчання за напрямом "Початкова освіта" в університеті в процесі вивчення педагогічних дисциплін; виділено рівні їх педагогічної підготовки; визначено напрями та організаційні умови її вдосконалення.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 26 Лист 2012 06:03
Оновлення: 15 Серп 2015 02:29
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8448
ДСТУ 8302:2015: Дубасенюк О. А. Дослідження ефективності професійної підготовки студентів заочної форми навчання у процесі вивчення педагогічних дисциплін. Інформаційно-телекомунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи: зб. наук. праць. 2009. Т. 2, № 2. С. 204–208.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу