Дубасенюк О. А. (2009) Дослідження ефективності професійної підготовки студентів заочної форми навчання у процесі вивчення педагогічних дисциплін. Інформаційно-телекомунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи: зб. наук. праць. Т. 2, № 2. С. 204–208.
Preview
ДОСЛ_ДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТ_ ПРОФЕС_ЙНОЇ П_ДГОТОВКИ СТУДЕНТ_В-ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ УН_ВЕРСИТЕТУ У ПРОЦЕС_ ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГ_ЧНИХ ДИС.pdf
Завантажити (340kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано ефективність професійної підготовки студентів-заочної форми навчання за напрямом "Початкова освіта" в університеті в процесі вивчення педагогічних дисциплін; виділено рівні їх педагогічної підготовки; визначено напрями та організаційні умови її вдосконалення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Наталія Петрівна Бірук |
Дата подачі: | 26 Лист 2012 06:03 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8448 |
ДСТУ 8302:2015: | Дубасенюк О. А. Дослідження ефективності професійної підготовки студентів заочної форми навчання у процесі вивчення педагогічних дисциплін. Інформаційно-телекомунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи: зб. наук. праць. 2009. Т. 2, № 2. С. 204–208. |