Підгурська В. Ю. (2007) АНАЛІЗ ЛЕКСИЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-ПРАКТИКАНТІВ У ПЛОЩИНІ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. // Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки. Випуск 97.. № 97. С. 10–14.
Preview
стаття.pdf
Завантажити (257kB) | Preview
Анотація
Інноваційні процеси в початковій школі потребують сьогодні всебічно розвиненого, духовно багатого вчителя з високим рівнем комунікативної мовної компетенції, що передбачається Національною доктриною розвитку освіти України у ХХІ столітті та Стандартом мовної освіти. Це, у свою чергу, вимагає перегляду змісту, форм і методів підготовки вчителів, зокрема початкових класів.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | Інноваційні процеси, культура мовної комунікації, комунікативні мовні умінння, педагогічна практика |
| Класифікатор: | P Мова та Література > P Філологія. Лінгвістика |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
| Користувач: | Н.І. Бєлова |
| Дата подачі: | 03 Груд 2012 13:27 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 05:34 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8533 |
| ДСТУ 8302:2015: | Підгурська В. Ю. АНАЛІЗ ЛЕКСИЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-ПРАКТИКАНТІВ У ПЛОЩИНІ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. // Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки. Випуск 97.. 2007. № 97. С. 10–14. |


