Дєнічєва О. І. (2011) Зміст і форми оцінювання навчальних досягнень учнів в гімназіях Австрії. Порівняльно-педагогічні студії.. № 3-4. С. 62–66.
Preview
УДК 371.pdf
Завантажити (415kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано особливості системи оцінювання навчальних досягнень учнів в гімназіях Австрії. Розглянуто основні види контролю знань, вмінь та навичок учнів з гуманітарних дисциплін. Показано відмінності критеріїв оцінювання прогресу учнів в гімназіях Австрії та України.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Дата подачі: | 05 Груд 2012 12:39 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:37 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8581 |
ДСТУ 8302:2015: | Дєнічєва О. І. Зміст і форми оцінювання навчальних досягнень учнів в гімназіях Австрії. Порівняльно-педагогічні студії.. 2011. № 3-4. С. 62–66. |