Електронна бібліотека Житомирського державного університету

НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ РОБЛЕННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ СТУДЕНТАМ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Тарнопольський О. Б. (2012) НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ РОБЛЕННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ СТУДЕНТАМ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Вісник Житомирського державного університету. № 64. рр. 83-87.

[thumbnail of 16.pdf]
Preview
Текст
16.pdf

Завантажити (339kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто теоретичні засади використання навчання через роблення у викладанні іноземної
мови для професійного спілкування студентам немовних спеціальностей. Обговорено основні переваги
такого використання у навчальному процесі з формування навичок та вмінь іншомовної професійної
комунікації у студентів немовних вишів. Як головні серед цих переваг виділено: забезпечення найбільш
природного шляху оволодіння мовою та спілкування нею; покращення оволодіння основними функціями
мовлення та спілкування; створення найбільших можливостей для розвитку процесуальної мотивації
студентів; підвищення комунікативності навчання. Експерієнційне навчання розглядається як основна
форма навчання через роблення у викладанні іноземних мов.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 13 Груд 2012 08:42
Оновлення: 15 Серп 2015 02:51
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8760
ДСТУ 8302:2015: Тарнопольський О. Б. НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ РОБЛЕННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ СТУДЕНТАМ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Вісник Житомирського державного університету. 2012. № 64. рр. 83-87.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу