Тарнопольський О. Б. (2012) НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ РОБЛЕННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ СТУДЕНТАМ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Вісник Житомирського державного університету. № 64. рр. 83-87.
16.pdf
Завантажити (339kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто теоретичні засади використання навчання через роблення у викладанні іноземної
мови для професійного спілкування студентам немовних спеціальностей. Обговорено основні переваги
такого використання у навчальному процесі з формування навичок та вмінь іншомовної професійної
комунікації у студентів немовних вишів. Як головні серед цих переваг виділено: забезпечення найбільш
природного шляху оволодіння мовою та спілкування нею; покращення оволодіння основними функціями
мовлення та спілкування; створення найбільших можливостей для розвитку процесуальної мотивації
студентів; підвищення комунікативності навчання. Експерієнційне навчання розглядається як основна
форма навчання через роблення у викладанні іноземних мов.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 13 Груд 2012 08:42 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:51 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8760 |
ДСТУ 8302:2015: | Тарнопольський О. Б. НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ РОБЛЕННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ СТУДЕНТАМ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Вісник Житомирського державного університету. 2012. № 64. рр. 83-87. |