Карпенко Н. М. (2012) Шляхи забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників дошкільних закладів у Швеції. Вісник Житомирського державного університету (64). рр. 119-123.
23.pdf
Завантажити (255kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлено особливості організації професійного розвитку працюючих педагогів-вихователів у
Швеції. Здійснено аналіз тлумачення понять "післядипломна освіта" та "професійний розвиток" у
науковій літературі, вивчено законодавчо-правові засади та охарактеризовано основні форми
організації післядипломної професійно-педагогічної дошкільної освіти, досліджено досвід партнерства
університетів і дошкільних закладів у контексті підвищення кваліфікації педагогів-вихователів,
зроблено висновок про те, що безперервна освіта педагогів-вихователів розглядається як необхідна
умова забезпечення якості роботи дошкільних закладів у Швеції.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 13 Груд 2012 08:39 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:52 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8767 |