Електронна бібліотека Житомирського державного університету

СИТУАТИВНІСТЬ У НАВЧАННІ ІНШОМОВНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ

Москалець О. О. (2012) СИТУАТИВНІСТЬ У НАВЧАННІ ІНШОМОВНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ. Вісник Житомирського державного університету. № 64. рр. 124-128.

[thumbnail of 24s.pdf]
Preview
Текст
24s.pdf

Завантажити (244kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто доцільність використання досвіду створювати повсякденні писемні повідомлення
як то нагадування, рецепти, дописи на форум, запити інформації у Google і т. п. для навчання учнів та
студентів іншомовного писемного мовлення. Особливу увагу приділено забезпеченню штучної ситуації
писемної комунікації у навчальних умовах шляхом моделювання її основних компонентів, а саме учасників
спілкування у сукупності їх соціальних і психологічних характеристик, інтенцій, обставин спілкування
та очікуваних текстів. Наведено приклади модельованих ситуацій англійською мовою. Запропоновано
послідовність прийомів по оволодінню вміннями писемного мовлення на основі розглянутих
комунікативних ситуацій.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 13 Груд 2012 10:16
Оновлення: 15 Серп 2015 02:53
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8783
ДСТУ 8302:2015: Москалець О. О. СИТУАТИВНІСТЬ У НАВЧАННІ ІНШОМОВНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ. Вісник Житомирського державного університету. 2012. № 64. рр. 124-128.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу