Москалець О. О. (2012) СИТУАТИВНІСТЬ У НАВЧАННІ ІНШОМОВНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ. Вісник Житомирського державного університету. № 64. рр. 124-128.
24s.pdf
Завантажити (244kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто доцільність використання досвіду створювати повсякденні писемні повідомлення
як то нагадування, рецепти, дописи на форум, запити інформації у Google і т. п. для навчання учнів та
студентів іншомовного писемного мовлення. Особливу увагу приділено забезпеченню штучної ситуації
писемної комунікації у навчальних умовах шляхом моделювання її основних компонентів, а саме учасників
спілкування у сукупності їх соціальних і психологічних характеристик, інтенцій, обставин спілкування
та очікуваних текстів. Наведено приклади модельованих ситуацій англійською мовою. Запропоновано
послідовність прийомів по оволодінню вміннями писемного мовлення на основі розглянутих
комунікативних ситуацій.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 13 Груд 2012 10:16 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:53 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8783 |
ДСТУ 8302:2015: | Москалець О. О. СИТУАТИВНІСТЬ У НАВЧАННІ ІНШОМОВНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ. Вісник Житомирського державного університету. 2012. № 64. рр. 124-128. |