Електронна бібліотека Житомирського державного університету

АРТ-ТЕРАПІЯ ЯК ФАКТОР ЗБАГАЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Сорока О. В. (2012) АРТ-ТЕРАПІЯ ЯК ФАКТОР ЗБАГАЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Вісник Житомирського державного університету.. рр. 145-151.

[thumbnail of 28.pdf]
Preview
Текст
28.pdf

Завантажити (273kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено вивченню особливостей арт-терапевтичної роботи з молодшими школярами.
Розкрито зміст і суть поняття ''арт-терапія'', визначено її можливості. Представлено поетапну
структуру проведення арт-терапевтичного заняття з дітьми. Охарактеризовано умови щодо
підбору прийомів створення художніх зображень. Описано арт-терапевтичні техніки для дітей
молодшого шкільного віку. Визначено, що практикоорієнтований характер арт-терапії, що об'єднує
потенціал мистецтва, педагогіки і психології, повною мірою відбиває тенденцію до інтеграції знань,
властивій сучасній гуманітарній науці, що може стати продуктивним у справі модернізації
підготовки вчителя початкової школи.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 20 Груд 2012 13:45
Оновлення: 15 Серп 2015 03:13
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8872
ДСТУ 8302:2015: Сорока О. В. АРТ-ТЕРАПІЯ ЯК ФАКТОР ЗБАГАЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Вісник Житомирського державного університету. 2012.. рр. 145-151.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу