Сорока О. В. (2012) АРТ-ТЕРАПІЯ ЯК ФАКТОР ЗБАГАЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Вісник Житомирського державного університету.. рр. 145-151.
28.pdf
Завантажити (273kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено вивченню особливостей арт-терапевтичної роботи з молодшими школярами.
Розкрито зміст і суть поняття ''арт-терапія'', визначено її можливості. Представлено поетапну
структуру проведення арт-терапевтичного заняття з дітьми. Охарактеризовано умови щодо
підбору прийомів створення художніх зображень. Описано арт-терапевтичні техніки для дітей
молодшого шкільного віку. Визначено, що практикоорієнтований характер арт-терапії, що об'єднує
потенціал мистецтва, педагогіки і психології, повною мірою відбиває тенденцію до інтеграції знань,
властивій сучасній гуманітарній науці, що може стати продуктивним у справі модернізації
підготовки вчителя початкової школи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 20 Груд 2012 13:45 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8872 |
ДСТУ 8302:2015: | Сорока О. В. АРТ-ТЕРАПІЯ ЯК ФАКТОР ЗБАГАЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Вісник Житомирського державного університету. 2012.. рр. 145-151. |