Толстова О. В. (2012) ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ ТА ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ. Дидактика. Теорія і практика. С. 132–134.
Preview
Stattya2.pdf
Завантажити (196kB) | Preview
Анотація
Використання поданих технологій сприяє насиченню природничо-
математичних дисциплін міждисциплінарним матеріалом, а відтак, пом'якшенню суперечності технічної цивілізації, що пов'язане з однобічним розвитком наук про природу
на шкоду наукам про людину. Водночас, ефективність упровадження окреслених педа-
опчних систем у навчальнснзиховному процесі школи.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
| Користувач: | А. М. Бойко |
| Дата подачі: | 24 Груд 2012 10:16 |
| Оновлення: | 03 Жовт 2016 15:35 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8876 |
| ДСТУ 8302:2015: | Толстова О. В. ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ ТА ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ. Дидактика. Теорія і практика. 2012. С. 132–134. |


