Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ ТА ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ

Толстова О. В. (2012) ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ ТА ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ. Дидактика. Теорія і практика.. С. 132–134.

[thumbnail of Stattya2.pdf]
Preview
Текст
Stattya2.pdf

Завантажити (196kB) | Preview

Анотація

Використання поданих технологій сприяє насиченню природничо-
математичних дисциплін міждисциплінарним матеріалом, а відтак, пом'якшенню суперечності технічної цивілізації, що пов'язане з однобічним розвитком наук про природу
на шкоду наукам про людину. Водночас, ефективність упровадження окреслених педа-
опчних систем у навчальнснзиховному процесі школи.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 24 Груд 2012 08:16
Оновлення: 03 Жовт 2016 12:35
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8876
ДСТУ 8302:2015: Толстова О. В. ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ ТА ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ ШКІЛЬНОЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ. Дидактика. Теорія і практика. 2012.. С. 132–134.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу