Чемерис О. А. (2006) Деякі аспекти побудови технології забезпечення якості фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 26. С. 29–32.
Preview
06choaum.pdf
Завантажити (119kB) | Preview
Анотація
У статті подано обґрунтування застосування науково-методичного супроводу як одного з видів педагогічної технології для забезпечення якості фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики.
| Тип ресурсу: | Стаття | 
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) | 
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії | 
| Користувач: | Т.О. Книш | 
| Дата подачі: | 15 Жовт 2008 09:01 | 
| Оновлення: | 14 Серп 2015 17:20 | 
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/888 | 
| ДСТУ 8302:2015: | Чемерис О. А. Деякі аспекти побудови технології забезпечення якості фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 26. С. 29–32. | 


