Чемерис О. А. (2006) Деякі аспекти побудови технології забезпечення якості фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 26. С. 29–32.
Preview
06choaum.pdf
Завантажити (119kB) | Preview
Анотація
У статті подано обґрунтування застосування науково-методичного супроводу як одного з видів педагогічної технології для забезпечення якості фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | Т.О. Книш |
Дата подачі: | 15 Жовт 2008 06:01 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/888 |
ДСТУ 8302:2015: | Чемерис О. А. Деякі аспекти побудови технології забезпечення якості фундаментальної підготовки майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 26. С. 29–32. |