Лук’янчук С. Ф. (2010) Використання пізнавального потенціалу навчальних предметів у процесі полікультурного виховання учнів у державних школах США. Порівняльно-педагогічні студії. Науково-педагогічний журнал.. С. 110–115.
Preview
лук2.pdf
Завантажити (153kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема реалізації полікультурного виховання
учнів у державних середніх школах США. Автор вважає, що цей процес
відбувається шляхом інтеграції полікультурної складової в навчальні плани і
програми на всіх етапах середньої школи США.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | полікультуне виховання, етнічні меншини, навчальний предмет, полікультурний компонент, міждисциплінарні зв’язки |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | В. С. Кравець |
Дата подачі: | 24 Груд 2012 08:09 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:16 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8905 |
ДСТУ 8302:2015: | Лук’янчук С. Ф. Використання пізнавального потенціалу навчальних предметів у процесі полікультурного виховання учнів у державних школах США. Порівняльно-педагогічні студії. Науково-педагогічний журнал. 2010.. С. 110–115. |