Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Використання пізнавального потенціалу навчальних предметів у процесі полікультурного виховання учнів у державних школах США

Лук’янчук С. Ф. (2010) Використання пізнавального потенціалу навчальних предметів у процесі полікультурного виховання учнів у державних школах США. Порівняльно-педагогічні студії. Науково-педагогічний журнал.. С. 110–115.

[thumbnail of лук2.pdf]
Preview
Текст
лук2.pdf

Завантажити (153kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається проблема реалізації полікультурного виховання
учнів у державних середніх школах США. Автор вважає, що цей процес
відбувається шляхом інтеграції полікультурної складової в навчальні плани і
програми на всіх етапах середньої школи США.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: полікультуне виховання, етнічні меншини, навчальний предмет, полікультурний компонент, міждисциплінарні зв’язки
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: В. С. Кравець
Дата подачі: 24 Груд 2012 08:09
Оновлення: 15 Серп 2015 03:16
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8905
ДСТУ 8302:2015: Лук’янчук С. Ф. Використання пізнавального потенціалу навчальних предметів у процесі полікультурного виховання учнів у державних школах США. Порівняльно-педагогічні студії. Науково-педагогічний журнал. 2010.. С. 110–115.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу