Самойлюкевич І. В. (2009) Напрями модернізації професійної підготовки вчителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти у США. Педагогічна компаративістика. С. 87–91.
Preview
пед.pdf
Завантажити (142kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються питання вдосконалення професійної підготовки
вчителів іноземних мов в інформаційному суспільстві США. Автор досліджує
види інформаційної діяльності вчителя, груп и вмінь, технологій і методів,
необхідних для її опанування з використанням ІКТ.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | інформатизація, модернізація, інформаційна діяльність, професійна підготовка, вчитель іноземних мов, педагогічні умови |
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
| Користувач: | В. С. Кравець |
| Дата подачі: | 24 Груд 2012 10:07 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 06:16 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8910 |
| ДСТУ 8302:2015: | Самойлюкевич І. В. Напрями модернізації професійної підготовки вчителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти у США. Педагогічна компаративістика. 2009. С. 87–91. |


