Хронюк С. М. (2012) ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ОБРАЗІВ ВЧИТЕЛІВ ТА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ У ТВОРАХ І. ФРАНКА ТА С. ВАСИЛЬЧЕНКА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (64). рр. 220-229.
44nts.pdf
Завантажити (333kB) | Preview
Анотація
У статті основну увагу звернено на сатиричний характер творів із шкільного життя демократичного
кола письменників І. Франка і С. Васильченка та простежено природу і особливості цієї сатири.
Головне завдання публікації полягає у розкритті специфіки художньої реалізації митцями діяльності
сільського вчителя в соціальному плані. Змальовано сатиричний струмінь в оповіданнях письменників-
педагогів, який розвінчує існуючий суспільний лад, що поставив народного вчителя у нестерпні життєві
умови. Досліджено як за допомогою комічних гумористичних і сатиричних прийомів та засобів майстри
слова спромоглися в своїх новелах художньо гострокритично відобразити важливі освітні проблеми і
засобами сатири оригінально розвінчували потворні типові явища з життя школи, що гальмували
розвиток навчально-виховного процесу в самодержавно-бюрократичній системі освіти на зламі століть.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 14 Січ 2013 14:19 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:27 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9036 |