Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА ДОШКІЛЬНИКІВ У ТЕАТРАЛЬНО-ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ

Алексєєнко-Лемовська Л. В. (2012) ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА ДОШКІЛЬНИКІВ У ТЕАТРАЛЬНО-ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 65. С. 58–64.

[thumbnail of 9.pdf]
Preview
Текст
9.pdf

Завантажити (299kB) | Preview

Анотація

У статті досліджено актуальну педагогічну проблему збагачення словника дошкільників у театрально-ігровій діяльності, визначено концептуальні підходи її вирішення, обґрунтовано педагогічні умови збагачення словника дошкільників. Доведено, що ефективність збагачення словника старших дошкільників у театрально-ігровій діяльності забезпечується сукупністю педагогічних умов. Визначено, що театрально-ігрова діяльність виступає у трьох аспектах: як гра, праця і видовище. Під час гри відбувається активізація слів; у праці словник дошкільнят збагачується новими словами; під час видовища словник дітей збагачується образною емоційно-забарвленою лексикою.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 19 Лют 2013 07:29
Оновлення: 15 Серп 2015 03:35
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9177
ДСТУ 8302:2015: Алексєєнко-Лемовська Л. В. ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА ДОШКІЛЬНИКІВ У ТЕАТРАЛЬНО-ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 65. С. 58–64.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу