Алексєєнко-Лемовська Л. В. (2012) ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА ДОШКІЛЬНИКІВ У ТЕАТРАЛЬНО-ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 65. С. 58–64.
9.pdf
Завантажити (299kB) | Preview
Анотація
У статті досліджено актуальну педагогічну проблему збагачення словника дошкільників у театрально-ігровій діяльності, визначено концептуальні підходи її вирішення, обґрунтовано педагогічні умови збагачення словника дошкільників. Доведено, що ефективність збагачення словника старших дошкільників у театрально-ігровій діяльності забезпечується сукупністю педагогічних умов. Визначено, що театрально-ігрова діяльність виступає у трьох аспектах: як гра, праця і видовище. Під час гри відбувається активізація слів; у праці словник дошкільнят збагачується новими словами; під час видовища словник дітей збагачується образною емоційно-забарвленою лексикою.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 19 Лют 2013 07:29 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:35 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9177 |
ДСТУ 8302:2015: | Алексєєнко-Лемовська Л. В. ЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА ДОШКІЛЬНИКІВ У ТЕАТРАЛЬНО-ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 65. С. 58–64. |