Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА СУСПІЛЬСТВОЗНАВСТВА ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Возна З. О. (2012) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА СУСПІЛЬСТВОЗНАВСТВА ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ. ВІсник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). С. 98–102.

[thumbnail of 18.pdf]
Preview
Текст
18.pdf

Завантажити (272kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано проблему засвоєння проектної технології як складової професійної компетентності майбутніх учителів історії та суспільствознавства. Визначено критерії та систему завдань для визначення рівня готовності студентів до проектної діяльності. Обґрунтовано систему завдань для виявлення сформованості гностичного критерію (теоретичного рівня) готовності студентів до проектної діяльності. Визначено зміст поняття готовності майбутнього учителя історії та суспільствознавства до проектної діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 19 Лют 2013 11:46
Оновлення: 15 Серп 2015 03:37
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9191

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу