Електронна бібліотека Житомирського державного університету

УКРАЇНСЬКА ІНТЕЛІГЕНЦІЯ ЯК СУБ’ЄКТ ТВОРЕННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ: З ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ XVI-XVII СТ.

Гапченко О. В. (2012) УКРАЇНСЬКА ІНТЕЛІГЕНЦІЯ ЯК СУБ’ЄКТ ТВОРЕННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ: З ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ XVI-XVII СТ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 65. С. 103–107.

[thumbnail of 19s.pdf]
Preview
Текст
19s.pdf

Завантажити (262kB) | Preview

Анотація

У статті досліджено місце і роль української інтелігенції у творенні єдиного європейського культурно-освітнього простору, в розвитку напрямків освітньої діяльності, що формують особистість. Підкреслено, що завдяки дотриманню українською інтелігенцією XVI-XVII ст. гуманістичних традицій відбувалася трансляція цінностей європейського духовного життя на український ґрунт, утверджувалися європейські зразки шкільної та університетської освіти, формувався досвід ставлення до суб’єкта освітньо-виховного процесу як до неповторної особистості, носія високих моральних якостей. Виявлено, що діяльність інтелектуальної еліти оцінюється з позицій сучасних актуальних завдань розвитку української школи і педагогіки.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 19 Лют 2013 11:44
Оновлення: 15 Серп 2015 03:37
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9192
ДСТУ 8302:2015: Гапченко О. В. УКРАЇНСЬКА ІНТЕЛІГЕНЦІЯ ЯК СУБ’ЄКТ ТВОРЕННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ: З ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ XVI-XVII СТ.. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 65. С. 103–107.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу