Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ПРИНЦИПИ ВІДБОРУ ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ТЕКСТІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНИХ УМІНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Заболотна М. І. (2012) ПРИНЦИПИ ВІДБОРУ ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ТЕКСТІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНИХ УМІНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 65. С. 131–135.

[thumbnail of 25.pdf]
Preview
Текст
25.pdf

Завантажити (285kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто загальні вимоги до аналізу навчальних матеріалів, встановлено особливості відбору та організації аудіотекстів. Запропоновано групу принципів відбору публіцистичних текстів для формування аудитивних умінь старшокласників в умовах профільного навчання. З’ясовано, що придатними для навчання аудіювання старшокласників є автентичні тексти, які відображають умови реального життя носіїв мови, мають пізнавальну та інформативну цінність, є доступними і враховують потреби та інтереси школярів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 19 Лют 2013 11:35
Оновлення: 15 Серп 2015 03:38
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9198
ДСТУ 8302:2015: Заболотна М. І. ПРИНЦИПИ ВІДБОРУ ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ТЕКСТІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНИХ УМІНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 65. С. 131–135.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу