Велішаєва С. Е. (2012) ОСОБЛИВОСТІ ПРОСОДИЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ РАДОСТІ В АНГЛІЙСЬКІЙ СЦЕНІЧНІЙ МОВІ (НА МАТЕРІАЛІ П’ЄСИ ЛІНН ХОУЄС ''STAGE FRIGHT''). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 65. С. 225–228.
48.pdf
Завантажити (284kB) | Preview
Анотація
У статті розвинуто традиційний опис просодичного вираження радості в англійській сценічній мові та
розроблено інтонаційні портрети кожного з досліджених сценічних діалогів. Висловлено думку, що просодія є
важливим механізмом формування та передачі емоцій радості, психологічного впливу реплік сценічних діалогів.
Серед акустичних ознак, найбільш чітко диференціюючих емоцію радості в сценічних діалогах, виділено
тональний контур реплік, характер руху частоти основного тону протягом шкали висловлення. Виявлено, що
велике значення для ідентифікації типів радості мали також зміна темпу, гучності вимови.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 22 Лют 2013 06:26 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9234 |
ДСТУ 8302:2015: | Велішаєва С. Е. ОСОБЛИВОСТІ ПРОСОДИЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ РАДОСТІ В АНГЛІЙСЬКІЙ СЦЕНІЧНІЙ МОВІ (НА МАТЕРІАЛІ П’ЄСИ ЛІНН ХОУЄС ''STAGE FRIGHT''). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 65. С. 225–228. |