Мосейчук О. М. (2012) ПУБЛІЦИСТИЧНИЙ ДИСКУРС ЯК КОНТЕКСТ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАТИВНОГО ВПЛИВУ НА МАСОВОГО АДРЕСАТА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (65). С. 174–177.
34.pdf
Завантажити (384kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено вивченню публіцистичного дискурсу як контексту реалізації комунікативного впливу на масового адресата. Згідно результатів дослідження суть функції впливу в межах публіцистики полягає у тому, що ЗМІ не просто інформують адресата, а вказують йому як саме варто ставитися до предмету повідомлення, які висновки варто зробити та яких заходів ужити. Встановлено, що публіцистичний дискурс є середовищем систематичного поширення повідомлень серед численних розосереджених аудиторій з метою здійснення впливу на формування та зміну оцінок, думок, переконань і поведінки людей у вигляді передачі прагматично призначеної інформації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 22 Лют 2013 06:27 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:42 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9237 |