Кривонос О. М., Шевчук П. Г. (2011) ЗНАЧЕННЯ СТИЛЮ ПРОГРАМУВАННЯ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ. Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво.. С. 148–150.
Preview
s25.pdf
Завантажити (99kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається стиль програмування, який використовується в навчальному
процесі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Олександр Миколайович Кривонос |
Дата подачі: | 01 Бер 2013 12:49 |
Оновлення: | 01 Вер 2015 16:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9261 |
ДСТУ 8302:2015: | Кривонос О. М., Шевчук П. Г. ЗНАЧЕННЯ СТИЛЮ ПРОГРАМУВАННЯ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УЧНІВ ТА СТУДЕНТІВ. Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. 2011.. С. 148–150. |