Семенець С. П. (2012) КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ: РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 66. С. 48–51.
10ts.pdf
Завантажити (295kB) | Preview
Анотація
У статті підбито підсумки роботи в ході розв’язання проблеми розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики, розкрито концептуальні засади дослідження, представлено теоретичні та практичні результати наукового пошуку, а також визначено педагогічні проблеми, що потребують подальшого вивчення. Результати досліджень віднесено до чотирьох груп: концептуально-теоретичної, методично-змістової, методично-процесуальної, експериментально-практичної. На основі системного аналізу розроблено концептуальну модель розвивальної професійно-педагогічної освіти, реалізовану на рівні професійно-освітньої, педагогічної, дидактичної та методичної систем.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 11 Бер 2013 15:10 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 09:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9277 |
ДСТУ 8302:2015: | Семенець С. П. КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ: РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 66. С. 48–51. |