Захарчук Н. В. (2012) Шляхи удосконалення комунікативної складової змісту навчальних програм і підручників для майбутніх екологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 66. С. 71–74. ISSN 2076-6173.
15nts.pdf
Завантажити (261kB) | Preview
Анотація
У статті детально проаналізовано навчальні програми і підручники з гуманітарних дисциплін (основи психології та педагогіки, українська та зарубіжна культура, ділова українська мова, іноземна мова), що використовуються для підготовки студентів-екологів у вищих навчальних закладах. Досліджено змістове навантаження навчальних підручників з гуманітарних дисциплін, яке сприяє формуванню професійної міжкультурної комунікативної компетенції майбутніх фахівців з екології. Запропоновано шляхи удосконалення комунікативної складової змісту навчальних програм з гуманітарних дисциплін у межах інтегративного підходу до їх викладання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 11 Бер 2013 15:12 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9281 |
ДСТУ 8302:2015: | Захарчук Н. В. Шляхи удосконалення комунікативної складової змісту навчальних програм і підручників для майбутніх екологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 66. С. 71–74. |