Левченко О. О. (2012) Психолого-педагогічна практика відпрацювання методик діагностування фасилітативного стилю у педагогічній взаємодії молодих викладачів дисциплін соціально-психологічного циклу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 66. С. 86–92. ISSN 2076-6173.
19s.pdf
Завантажити (277kB) | Preview
Анотація
Визначено основні методики дослідження формування фасилітативної компетентності, які впливають на стиль педагогічної взаємодії викладача. Розкрито окремі методи активної професійно психологічної підготовки, але це не означає, що вони є достатніми у формуванні компетентності фахівця гуманітарної галузі. Пов’язано це з тим, що це є одним із підходів практики діагностування оцінки результатів професійної підготовки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 12 Бер 2013 13:56 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:47 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9286 |
ДСТУ 8302:2015: | Левченко О. О. Психолого-педагогічна практика відпрацювання методик діагностування фасилітативного стилю у педагогічній взаємодії молодих викладачів дисциплін соціально-психологічного циклу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 66. С. 86–92. |